Quanta Plus Web Tasarım

Quanta Plus Web Tasarım

Quanta

Linux'ta Web tasarım programları konusunda uzun zamandır bir koşuşturamdır gidiyorum, en idealini arıyorum ama bir türlü isteklerim doğrusunda Linuxta bir web geliştirme aracı bulamadım. İlk başta nvu ile başlamıştım, normalde de kullanıcı dostu bir ar yüze sahip fakat her güzelliğin bir de bedeli olsa gerek bazen hata veriyor daha sonra nvu nun devamı olarak geliştirilen kompozer kullanmaya başladım bir proje üzerinde yanlış işlemden dolayı geri almak istesem iki defa geri alma ile sınırlı yada hiç, baştan orjine dönüyoruz, sanırım kullandıkça eksikleriyle keşfeder olduk daha sonra aptanaya geçtim oda biraz yavaş çalışıyor alışamadım bir türlü, sonra kendimce karar verdim sanırım en iyi web geliştirme aracı bildiğimiz gedit veya kwrite den iyisi yok diye düşündüm oda biraz zahmetli oluyor. hani birazda zaman kazanalım hızlı olsun diye düşünüyoruz amacım profesyonellik babında degil ama zamandan tasarruf. Bu sorunlara cevap ararken quanta deneme fırsatıda buldum bence gerçek anlamda frontpage yi andıran bir program,
Quanta her ne kadar bir KDE programı olsada GNOME'da da çalışabiliyor kdevelop eklentisi altında bulnan bir yazılım şuan bi sorunla karşılaşmadım bence başarılı belki ilerde eksiklerini de keşfederiz, Quanta HTML/XML/PHP/vb. projelerimizi geliştirmemize yardımcı oluyor özelliklerinde önizleme yani frontpage de sürekli kullandığımız özelliği ve vpl kaynak gösterici seceneği ile tasarım ikiye bölüm altta değiştirdiğimiz yerli üstede önizlemede nasıl gözüktüğünüde her an kontrol edebiliyoruz yada vpl seceneğine tıklayıp tasarım üzerinde daha hızlı uyarlamaya gidebiliyoruz şuan için bi hata vermedi. Sanırım başarılı diyebiliriz ilerde bakacağız kullandıkça eksiklerini görüyoruz. Hayatta böyle değilmidir yaşadıkça hata yaptıkça hayata daha net bakmıyormuyuz bu seferde hayatın heyacanı kalmasada yaşıyoruz yada sonuç olarak şunu diyebiliriz projelerimizde bizim birikimlerimizin bir sonucu değilmidir. herkese kolay gelsin.

resimlerde göreceğiniz gibi değişik seçenekler mevcut.
Yazılımını yüklemek için:

sudo apt-get install quanta




Previous
Next Post »

3 yorum

Write yorum
Adsız
AUTHOR
23 Mayıs 2010 03:52 delete

tam da böyle bir program arıyordum frontpage yi aratmayacak tarzda daha önce duymamıştım biraz acemilik teşekkürler.

Reply
avatar
Adsız
AUTHOR
15 Temmuz 2010 04:40 delete

Çok memnun kaldım, teşekkürler...

Reply
avatar
web tasarım
AUTHOR
28 Şubat 2011 13:43 delete

Denemek istiyorum gerçi yeni sürümü çıkmış olabilir =)

Reply
avatar